Wiosna w stylu Hippie

W tym roku mamy prawdziwie hippisowską wiosnę. Świat mody znów docenia trendy minionych lat, co bardzo mnie cieszy. Do sklepów powróciły koronki, frędzle, hafty i szlachetny zamsz. A ponieważ już raz przerabialiśmy takie trendy, całkiem sporo tegorocznych "must-have" znaleźć możemy na dnie szaf (własnych albo mamowych) :)
Choć hippisowski styl kojarzy nam się głownie z wakacjami i festiwalami, spokojnie możemy wprowadzić jego elementy do codziennych outfitów. Zamszowe spódniczki, haftowane bluzki, wiązane baletki i odrobina frędzli sprawdzą się także w połączeniu z klasyczną białą koszulą lub spodniami na kant. W dzisiejszym poście mój prawdziwie weekendowy zestaw. Choć wyszywana, ozdobna torebka nie opuszcza mnie na krok także podczas tygodnia :)

***

This year we have a real hippie spring. The fashion world once again appreciate the trends of the past years, which makes me very happy. Lace, tassels, embroidery and noble suede returned into the store shelves. And because we once already seen this trend many of this years "must-haves" we can find in our (or our moms) wardrobes :) Although we mainly associate hippie style with holidays and festivals, we can still easily introduce some of its elements into everyday outfits. Suede skirts, embroidered blouses, tied ballet shoes and a bit of fringe will work also with the classic white shirt or trousers on the edge. In today's post is my truly weekend styling. Although embroidered, decorative handbag never leaves my side even during the week :)
Bluzka / Top - ebay
Jeansowa kurtka / Jeans jacket - Mango
Spódniczka / Skirt - H&M
Baletki / Balerina shoes - Parfois
Torebka / Handbag - Reserved

xoxo
A

Photos by Ewa

2 komentarze

  1. Ta torebka! :) I mamy takie same butki, też wrzuciłam dziś z nimi post. Mój super łup z wyprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też udało się je złapać na przecenie! :D Pozdrawiam i dziękuję! :)

      Usuń