ShinyBox - Bardzo przyjemne pudełko :)


Któż z nas nie lubi dostawać niespodzianek? Otóż właśnie :) Najlepiej oczywiście sprawdzają się te, które same możemy sobie wybrać.
Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zamówieniem pakietu ShinyBox. Wcześniej korzystałam z usług konkurencji, jednak po pewnym czasie zniechęciła mnie przytłaczająca ilość kremów i szamponów w każdym pudełku. Liczyłam na zestawy zawierające więcej zróżnicowanych produktów i przede wszystkim, więcej tych do makijażu :) I oto znalazłam!

Przed Wami krótka recenzja listopadowego pudełka ShinyBox:
Na pierwszy ogień idzie oczywiście samo opakowanie i tu już wielki plus! 
Kolorowe pudełko sygnowane przez Pewex.pl z pewnością przyda się w moim pokoju :)

W pudełku znajdziecie 6 pełnowymiarowych produktów:

1. Złoty Cukrowy Peeling marki Organique - to produkt naprawdę luksusowy! Markę Organique mogę polecić Wam z czystym sumieniem. Cokolwiek nie kupicie na pewno Was zachwyci :) Pięknie pachnie, wygładza i nawilża skórę, a do tego nadaje jej promienny wygląd.
2. Peeling do ust marki Mariza - coś, co zawsze chciałam wypróbować :)

3. Baza pod cienie od Joko - z witaminami i naturalnym olejkiem. Nie tylko pozwala na długotrwałe utrzymanie makijażu ale też odżywia bardzo delikatną skórę w okół oczu.
4. Pielęgnujący zmywacz do paznokci w chusteczkach marki NU - mega plus za wygodę i przyjemny zapach :) W środku znajduje się 10 saszetek.
5. Aż 5 cieni do powiek w kuleczkach w różnych kolorach od APC - idealne perłowe i naturalne odcienie. Dla mnie bomba! Coś czego będę chętnie używać :)

6. Odżywczo-regenerujący balsam do włosów - w 100% naturalny od Bania Agafii.
Mały upominek od Pewex'u oraz zniżka na zakupy :)
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że listopadowe pudełko ShinyBox zawiera Towar Pierwszej Klasy!
Mimo, że moja recenzja pojawiła się dość późno (przecież mamy już grudzień) to mam nadzieję, że zachęci Was do sprawienia sobie takiej właśnie niespodzianki :) (wciąż możecie zamówić to pudełko tutaj - warto warto warto!). 

Ja z zamówieniem pierwszego pudełka czekałam, aż do ujawnienia jego zawartości na stronie (stąd ta zwłoka) iiii zdecydowanie mnie zachwyciło. Już przebieram nogami na samą myśl o grudniowym zestawie :D Ten za to będzie dla mnie totalną niespodzianką. Ale liczę na kolejne pozytywne zaskoczenie!

xoxo
A

Brak komentarzy