Dobrana z nas parka

Jedną z tych rzeczy, których na pewno potrzebujemy jesienią, jest przeciwdeszczowa parka. Dla niektórych wybór odpowiedniej kurtki nie stanowi problemu, dla mnie natomiast równał się z godzinami spędzonymi na przeglądaniu sklepów internetowych, około 5 wizytami w każdym centrum handlowym i konsultacją trwającą przeszło miesiąc :)
Jeśli w coś inwestować, to tylko w to, o czym się naprawdę marzy. Pierwsza myśl okazała się, jak zwykle najbardziej trafna i nowa kurtka zamieszkała w mojej szafie. Jako, że o tej porze roku witryny sklepowe straszą naprawdę smutnymi odcieniami, warto pogrzebać trochę i poszukać czegoś odmiennego, aby nie zlewać się z tłumem w jedną wielką modową kałużę :) Jesień ma wiele piękniejszych odcieni. A moja kurtka w miodowo-złotym kolorze, wykończona brązową skórką jest dla mnie prawdziwym jesiennym skarbem :)
Zestaw black&white sprawdza się zawsze :) Motyw przewodni - okulary!

Kurtka - Zara (kupicie ją tu)
Koszula - Mango (znajdziecie ją tutaj okularypistolety)
Spodnie - Stradivarius
Buty Slip-on - Centro
Torebka - Zara

xoxo
A

Photos by Anynous :)

2 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, jak zawsze :) Podobnie jak Ty z kurtką ja mam z butami zimowymi...

    http://karolinakoscielniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń